Top 10 alimente care conțin Magneziu

Potrivit studiilor, alimentele bogate în magneziu sunt esențiale pentru sănătatea celulară și peste 3000 de funcții biochimice în organism. Din păcate aproximativ 80%, din populație au deficit de magneziu și majoritatea nici măcar nu știu asta.
Magneziul este un mineral esențial, necesar multor funcții importante ale corpului nostru, inclusiv controlul zahărului din sânge și metabolismul energetic. Lipsa de magneziu este evidențiată prin palpitații, crampe, spasme, oboseală, tulburări psihice și de somn.
Magneziul este de obicei stocat în țesuturile umane, o mare cantitate se găsește în oase și are rolul de a regla metabolismul altor minerale vitale (calciu, fosfor, etc ). Tot magneziul este implicat în funcționarea inimii.
Se crede că este o legătură între deficitul de magneziu și obezitatea abdominală ( adică grăsimea abdominală). Dacă sunteți supraponderal sau obez și aveți probleme cu pierderea în greutate, în special a țesutului abdominal, vă recomandăm să verificați magneziul prin analize și să consultați un profesionist calificat în domeniul sănătății.
Deși există o mare varietate de suplimente cu magneziu disponibile pe piață, este recomandată creșterea consumului de magneziu prin consumarea alimentelor bogate în magneziu. Alimentele ilustrate aici, includ frunze de verdețuri, anumite fructe, nuci, fasole și semințe.

Spanac

o cană, conține 157 mg magneziu – 40% DZR

Sfecla roșie

o cană sfeclă fiartă, conține 39,10 mg magneziu -16%DZR

Semințele de dovleac

1/8 cană de semințe, conține 92 mg magneziu – 23% DZR

Iaurt sau Kefir

o cană, conține 50 mg de magneziu – 13% DZR

Migdale

o cana, conține 80 mg magneziu – 20%DZR

Fasolea neagră

½ cană, conține 60 mg magneziu – 15% DZR

Avocado

un fruct mediu, conține 58 mg magneziu – 15%DZR

Smochine

½ cana, conține 50 mg magneziu – 13%DZR

Ciocolata neagră

un pătrățel de ciocolată, conține 95 mg magneziu – 24% DZR

Banana

o banană medie, conține 32 mg magneziu – 8%DZR

Cu bine.

Lasă un răspuns