În sfârşit, a sosit momentul să mergi în concediu!

În sfârşit, a sosit momentul să mergi în concediu! Ai ocazia să te detaşezi de activităţile zilnice şi să te concentrezi pe reîmprospătarea şi energizarea corpului, dar şi a spiritului. Vei fi tentat(ă) să renunţi pentru scurt timp la programul tău de control al greutății; considerăm însă că îl poţi urma chiar şi atunci când călătoreşti, atât timp cât respecţi următorul sfat: „Fii ponderat(ă) şi fă mișcare!”.

Vine vacanta!

Vine vacanta!

Iată câteva sugestii care te pot ajuta:

•    Nu interpreta literal expresia „all you can eat” („oricât poți mânca”)

Unele restaurante, hoteluri sau vase de croazieră oferă meniuri bogate şi foarte apetisante. Rezistă însă tentaţiei de a mânca mai mult decât simți nevoia. Bucură-te de gust şi admiră modul de prezentare, încearcă diverse feluri de mâncare dacă acestea te atrag, dar limitează-te la trei-cinci mese pe zi. Nu te îngrijora dacă nu reuşeşti întotdeauna, este normal să te răsfeţi din când în când, aspect prevăzut ocazional și în plan.

•    Hidratează-te corespunzător!

Distracţia și tentațiile din timpul vacanţei te pot face să uiţi de cantitatea zilnică recomandată de lichide. Ia întotdeauna cu tine o sticlă cu apă sau ceai neîndulcit, pentru a te putea bucura de concediu şi a te simţi hidratat(ă) şi revigorat(ă) în permanență. Lichidele te ajută, de asemenea, să combaţi senzația de foame dintre mese.

•    Copiii doresc o gustare? Poţi opta şi tu pentru una

Călătoritul poate fi destul de obositor. Menţine zahărul din sânge la un nivel echilibrat cu o mică gustare. Vei evita astfel senzația acută de foame, urmată de mâncatul în exces la următoarea masă. Încearcă însă să nu depăşeşti cinci mese pe zi. Dacă temperaturile sunt ridicate, iar copiii vor îngheţată, alege și pentru tine un iaurt rece, cu conţinut redus de zahăr şi grăsimi. Te vei simţi imediat mult mai bine!

•    Bucură-te de un cocktail, dar fii atent(ă) la calorii

Toți ştim că desertul conține un număr ridicat de calorii, dar ştiai că un cocktail, un pahar de vin sau o bere la cină pot avea același efect? Ţinând cont de acest aspect, consumă alcool cu moderaţie (de exemplu, un pahar de vin sau unul de bere la cină) şi nu uita să faci mișcare în timpul zilei pentru a arde excesul de calorii.

•    Fii activ(ă) şi încearcă mereu lucruri noi

Indiferent unde mergi în vacanţă, există mai mult ca sigur numeroase opțiuni pentru a face mișcare. Pentru început explorează împrejurimile, de preferat pe jos sau cu bicicleta. Astfel vei reuşi să cunoşti zona şi localnicii, menţinându-te în formă în acelaşi timp. Sau poţi încerca ceva mai neobișnuit, cum ar fi snorkeling sau scufundările în adâncime. Cine ştie? Pot deveni noua ta pasiune.

Merg in vacanta!

Merg in vacanta!

Şi nu uita cel mai important lucru: eşti în vacanţă! Relaxează-te şi simte-te bine!

Lasă un răspuns