Cum putem prevenii aparitia hipercolesterolemiei?


coleStilul de viață mai puțin sănătos este principalul factor prin care favorizăm apariția colesterolului mărit. Stresul, sedentarismul și alimentația bogată în grăsimi sunt și ele principalele motive pentru care foarte multe persoane suferă de hipercolesterolemie.

Vă prezentăm în rândurile de mai jos câteva alimente care scad colesterolul:

Peștele gras. Este probabil cel mai bun aliment ce apără organismul împotriva pbolilor cardiovasculare, omega 3 din grăsimea acestor pești protejează inima împotriva infarctului. Medicii specialiști recomandă includerea peștelui gras în alimentație, cel puțin o dată pe săptămână.

Fasolea uscată. Contribuie foarte mult la scăderea colesterolului. Conţine cantităţi mari de fibre, proteine, acid folic, zinc şi magneziu. Fasolea uscată trebuie consumată în fiecare zi, timp de aproximativ 30 de zile. Putem să o includem în salate, supe etc.

Nucile. Nu sunt de evitat, mai ales în această perioadă a anului. conţin grăsimi nesaturate, vitamina E, magneziu şi fibre alimentare care ajută la normalizarea colesterolului. O porție de aproximativ 50 de grame  consumate zilnic, reduce riscul de creștere a colesterolului.

Uleiul de măsline. Foarte benefic pentru scăderea nivelului de colesterol. Se consumă în stare naturală. Alege uleiul de măsline extravirgin!

Va urma.

Lasă un răspuns