Ce tipuri de carne consumați?

Alimentația este foarte importantă in stilul nostru de viața. Trebuie să recunoaștem că, carnea este unul dintre cele mai consumate alimente. Toate tipurile de carne: de pui, de curcan, de miel, de porc, de vita , de pește etc. au dus la numeroase dispute de-a lungul timpului între specialiști, unii spunând că nu sunt sănătoase alții însă că organismul are nevoie de carne.
Carnea de porc: 100g/165Kcal,  consumată în cantități moderate , oferă energie, este o sursă de proteine, minerale, toate astea dacă este consumată făra a fi prajită în ulei. Poate conține substanțe dăunătoare deoarece porcilor uneori li se administrează hormoni si antibiotice, produsele din carne de porc (mezelurile) conțin nitrați si conservanți, substanțe ce au fost asociate cu apariția cancerului.
Carnea de pui: 100g/126Kcal, dacă puii sunt crescuți la țară carnea este o sursă bună de nutrienți, proteine, săracă în grăsimi, însă dacă sunt crescuți cu diferite produse pentru o creștere rapidă nu au cea mai sănătoasă carne, exista întotdeauna infecția cu E.Coli dacă nu este gătită la o temperatură de cel puțin 75 de grade celsius.
Ce tip de carne preferati?

Ce tip de carne preferati?

Carnea de vită: o pulpă de vită de 200g/249Kcal, este bogată în grăsimi, se consumă cu moderație deoarece crește riscul apariției cancerului de colon, este totuși indicată persoanelor care suferă de anemie sau celor care își doresc o creștere a masei musculare.

Carnea de curcan: 100g/160Kcal, este considerată una dintre cele mai sănătoase, carnea este mai aromată decât carnea de pui.
Carnea de pește: între 80 și 250 calorii în funcție de specie. Această carne este bogată în acizi grași omega 3, dar atenție tonul, pește spadă, rechinul conține niveluri ridicate de mercur o substanță periculoasă pentru organism.
Carnea de rață: 100g/136Kcal, este grasă, conține zinc, fier, vitamina B.
Carnea de vânat: 100g/120Kcal, este cea mai sănătoasă alegere pentru iubitorii de carne roșie.
Carnea de miel: 100g/200Kcal, este o carne grasa, are un gust apreciat de cei care o manâncă.
Ca o regulă generală , majoritatea nutriționiștilor sugerează că o porție de carne ar trebui să fie aproximativ de mărimea unui pumn.
Iar printre cele mai sănătoase tipuri de carne sunt cele de pui, curcan, pește consumate fără pieliță. Alegerea vă aparține!
Este foarte important ca în cazul în care suferiți de o ușoară indigestie sau crampe abdominale, soluția o găsiți mai jos:

 

Lasă un răspuns