12 cele mai bune alimente care sa le manânci dimineața

Ouă – Studiile au aratat despre  consumul de ouă la micul dejun ca pot crește senzația de sațietate, reduc caloriile ingerate la urmatoarea masă, echilibrează zahărul din sânge și nivelul de insulină.

 Iaurt grecesc

Este făcut din zer strecurat și asta îl face să aibă o cantitate dublă de proteine față de iaurturile normale, astfel avem un iaurt cremos foarte concentrat în proteine și mai puțini carbohidrați și sare.

Cafea

Este foarte bogată în cofeină, despre care s-a demonstrat ca îmbunătățește dispoziția, energis, acționează ca un stimulent pentru memorie. Are efecte antioxidant, laxativ și diuretic (beneficiile consumului de cafea sunt reale în cazul în care nu se face abuz, 1-2 cești /zi).

Fulgi de ovaz

Ovazul  conține fibre unice numite beta-glucan. Aceste fibre au  foarte multe beneficii, incluzând reducerea colesterolului.

Semințe de chia

Conțin fibre vâscoase,  care absorb lichidele și  cresc volumul de alimente ce tranzitează tractul digestiv și te ajută să te simți sătul. Sunt pline de vitamine, minerale și acizi grași care ajută organismul să combată « agresorii » zilnici.

Fructe de padure

Sunt mai slabe în conținutul de glucide decât majoritatea fructelor și totuși foarte bogate în fibre. Murele și capșunile asigură 8gr de fibre /ceașcă.

Nuci

Sunt un mare plus la micul dejun deoarece sunt sațioase și ajuta la scăderea în greutate. Sunt o bună sursă de energie, antioxidanți și vitamine.

Ceai verde

Asigură între 35-70mg de cofeina/ceașcă, are o compoziție complexă care conferă organismului efecte stimulante dar și calmante în același timp asupra sistemului nervos, îmbunătățește digestia și încă multe alte beneficii în ceea ce privește aparatul cardiovascular.

Shake proteic

Mai multe tipuri de pudră proteica pot fi folosite inclusiv, cereale, oua, soia și proteina din mazăre. A fost studiatî mult și s-a dovedit că aduce numeroase beneficii. Adițional se pare că reduce apetitul mai mult decât alte forme de proteine.

Fructe

Toate tipurile de fructe conțin vitamine, potasiu, fibre și sunt relativ scăzute în calorii. O ceașcă de fructe tocate asigură aproximativ, 80-130 de calorii, în funcție de fructe.

Semințe de in

Sunt boate în fibre vâscoase, care te ajuta sa te simți sătul ore întregi după ce le-ai mâncat. Semințele de in, îmbunătățesc sensibilitatea la insulină (folosiți-le întotdeauna măcinate).

Brânza de vacă

Este bogată în proteine, care crește metabolismul, iți dă senzația de sațietate și scade concentrația hormonilor responsabili cu foamea.

Poftă bună și zi frumoasă.

Lasă un răspuns